Skrzydlate wkłady dla noworodka

Jako że nie lubię tetry, formowanek ani prefoldów, a wkłady z burtami, których używałam od trzeciego miesiąca wypuszczały mi zawartość, wymyśliłam sobie takie skrzydlate wkłady dla noworodka.


Sposób 1

Grafika przedstawia kolaż zdjęć obrazujących kroki szycia opisane w tym artykule
Sposób 2

Grafika przedstawia kolaż zdjęć obrazujących kroki szycia opisane w tym artykule

0. Materiały: frotte bambusowa 500g 24x21cm i 32x9,5cm, thermo-ko lub bawełna 42,5x16,5cm i 25x20cm (lub 25x9,5cm).

1. Obszyłam zygzakiem duży kawałek froty.

2. Przyszyłam mały kawałek froty do dużego kawałka (bok 9,5cm małego kawałka przylegał do boku 21cm dużego kawałka na środku).

3. Przyszyłam mały kawałek thermo do dużego kawałka thermo tak, że stykały się swoimi dłuższymi bokami, a mały kawałek wystawał na 5,5cm.

4. Zszyłam boki dużego thermo, do których nie był przyszyty mały kawałek.

5. Złożyłam mały kawałek thermo na pół i zszyłam dłuższy, wolny bok.

6. Wywróciłam thermo na drugą stronę. Przyszyłam wolny bok dużego kawałka thermo do froty od strony bawełny, 8cm od krótszego boku, ze tej strony, do której był przyszyty mały kawałek froty.

7. Założyłam kieszonkę z dużego kawałka thermo na frotę i zszyłam thermo z frotą.

8. Złożyłam dłuższe boki wkładu i zszyłam je ręcznie, i zszyłam dół wkładu w jednym miejscu. Tworzy się wtedy rodzaj kieszonki i powinno się łatwiej doprać wkład.

9. Założyłam kieszonkę z małego kawałka thermo na tę część froty i zszyłam ręcznie dwa pozostałe boczki ściegiem krytym.

10. Przeszyłam ręcznie wierzch z wnętrzem w dwóch punktach.

Prześlij komentarz

Copyright © Blanka pisze. Designed by OddThemes