Ceny pieluch wielorazowych NB (stan na 24.02.2020)

Wymyśliłam sobie, że policzę koszty pieluch jednorazowych i wielorazowych. Ceny pieluch wielorazowych OS już miałam spisane, więc tym razem spisałam ceny NB.
Wykres pudełkowy cen różnych rodzajów pieluch wielorazowych NB Wykres 1. Wykres pudełkowy cen różnych rodzajów pieluch wielorazowych NB.

Wykres punktowy cen różnych rodzajów pieluch wielorazowych NB z podziałem na marki Wykres 2. Wykres punktowy cen różnych rodzajów pieluch wielorazowych NB z podziałem na marki.

1, 2 i 3 kwartyle cen różnych rodzajów pieluch wielorazowych NB Tabela 1. 1, 2 i 3 kwartyle cen różnych rodzajów pieluch wielorazowych NB i orientacyjna liczba pieluch potrzebna w zależności od częstości prania. Nie są ujęte formowanki i gatki pul.

Wykres punktowy cen różnych systemów pieluch wielorazowych NB Wykres 3. Wykres punktowy cen różnych systemów pieluch wielorazowych NB. Kwoty "od" liczone są na podstawie 1 kwartyli, kwoty "średnio" - 2 kwartyli, a kwoty "do" - 3 kwartyli.

Wykres pudełkowy cen różnych systemów pieluch wielorazowych NB Wykres 4. Wykres pudełkowy cen różnych systemów pieluch wielorazowych NB.

Prześlij komentarz

Copyright © Blanka pisze. Designed by OddThemes