Przeróbka chińskich kieszonek

Pieluszki szyte w Chinach w porównaniu do polskich pieluszek mają szersze przednie panele. Przez to dla mnie trudniej je dobrze ułożyć, ponieważ nad nóżkami jest za dużo materiału i muszę go zawijać. Zrobiłam niedużą i łatwą przeróbkę moich 3 kiesoznek szytych w Chinach, żeby zrobić większe wycięcie na nóżki w przednim panelu. Obraz przedstawia 2 zdjęcia pieluszki firmy Babyland: z lewej strony przed zmianą z szerszym przednim panelem i z prawej strony ze zwężonym przednim panelem Obraz przedstawia 2 zdjęcia pieluszki firmy Bambiboo: z lewej strony przed zmianą z szerszym przednim panelem i z prawej strony ze zwężonym przednim panelem Obraz przedstawia 2 zdjęcia pieluszki firmy Bobolider: z lewej strony przed zmianą z szerszym przednim panelem i z prawej strony ze zwężonym przednim panelem

1. Przecięłam szew stebnowania w środku paska nr 1, wyprułam do końców paska i związałam nitki na końcach.
2. Przecięłam szew łączący pul i mikropolar w środku paska nr 2, wyprułam do końców paska i związałam nitki na końcach.
3. Wycięłam nadmiar materiału, zostawiając 0,5 cm zapasu na szew.
4. Przeszyłam 0,5 cm od nowego brzegu.
5. Odwróciłam na prawą stronę i przestebnowałam nowy brzeg.

Obraz przedstawia 3 zdjęcia fragmentu pieluszki firmy Bobolider: z lewej strony powyższe kroki 1 i 2, na środku kroki 3 i 4 i z prawej strony krok 5

2 komentarze :

  1. "Przecięłam szew stebnowania..." - ok, nic nie rozumiem xD Podziwiam! Mnie to nie przeszkadza, nie wiem, czy to kwestia przyzwyczajenia, czy wielkich dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Myślę, że z jednej strony dzieci są różne i róze pieluchy różnie na nich leżą, a z drugiej strony nie sądzę, że za duży panel nie przeszkadza bardzo dziecku, bo pul jest miękki :)

      Usuń

Copyright © Blanka pisze. Designed by OddThemes